7 DECEMBER

Andra advent har paserat. Känns lite sådär sorgligt att jag inte längre har samma julkänsla som när jag var liten. Idag pluggar jag hemifrån. 5 prov ska skrivas innom 2 veckor. Har planerat julbord med familj till helgen, SPA-träff för att fira en tjejkompis & julklappar & plugg att inhandla innan hela min släkt kommer hit den 23:dje. Huset kommer vara fullt så funderar på att sova hos pojkvän eller syster då jag inte har något rum hemma! Ufff stressigt. Men man kan bara älska känslan när julafton kommer & man inte har några bekymmer kvar & man får julklappar & vänta in nya året. Mysigt !

Denna kille alltså HAHAHA !!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu