Min jul

Allt jag har ätit de senaste 3-4 dygnen. Nu orkar jag inte stoppa i mer i magen. Imorgon så ska jag & finaste kompis shoppa heldag & kanske käka lunch i birsta. All stress är över & har längtat tills imorgon. Handla har blivit för mig som en avkopplande sport & därför har jag blivit väldigt vass på det. Kollade igenom nellys nya rea nu men förvånansvärt så hittade jag NADA !

Detta årets jul kom lite som en överraskning. Har haft en tjock jul med mycket mat, fet släkt & många presenter & en jultomte. Men denna jul överraskade med lycka & olycka i samma värld så det kändes lite kluvet för mig.

Sleep tight ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu