Relax

Hade riktigt gosigt igår relaxavdelningen med ett gäng tjejer ! Firade min kompis födelsedag igår med god mat, bubbel och lite tid i ångbastun. Hemma igår klockan 2.

Mina småkussiner har varit här idag. Jag passade på att sova ut riktigt länge idag. Sov så långt som till 3. Min lill-kussin Wilma ringde mig nyss & frågade vad det var för spel som hon såg mig spela på facebook. HAHAHA !!! Så nu har jag blivit granne med min lillkussin, 8, på fb haha! Imorgon ska jag på julbord med familjen så ikväll vill jag bara äta godis framför tvn. Känns lite sådär ensamt men behöver ha tid för mig själv med allt som jag har haft att göra den här tiden och vill tänka lite ifred. Eller inte. 

Ha en fin lördagskväll ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu