21 november

Borde inte det ha varit snö i november? Har haft enheldel saker som jag har fått gjort. Utan planering!! Riktigt skönt. I helgen så hade maryan sin lilla get together. Jättemysigt!! :) VAr ockcså i min systerslägenhet & med min pojkvän.

Jag älskar läget nu. Kan man säga. SNART är allt som är tillgängligt klart i skolan och sooon börjar Rojda i min klass! Samtidigt som min syster fyller år på torsdag så hade tänk att jag skulle tillbringa hela lördagen (natt & dag) med henne. Behöver verkligen ta igen det eftersom jag knappt pratat med henne innan hon flyttade & nu har jag bara besökt henne 2 gånger.

puss ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu