Dan före dan

Mitt jobb i skolan har verkligen lönat sig. Imorgon har jag jobbigaste dagen på hela veckan & på fredag blir det kämpigt. Har suttit ett tag nu för jag har inte någon ork till att plugga men har 30 frågor & ett läxförhör som jag ska kunna utantill tills imorgon. nattplugga är bland det värsta som finns. Om man är på en deadline såklart. Men efter det här kommer det bli skönare i skolan i många ämnen. Har nyss handlat en klänning till mig som tröst.

Imorgon fyller min storasyster år !
Därför har jag & mamma varit ute i birsta & jag har handlat en present. Imorgon ska vi ha som en liten fika & på lördag blir det riktigt firande.


Nervös för morgondagen har mycket som kommer hända imorgon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu