Grattis till min chokladpralin

Ser ni att jag pysslat lite med min blogg? Någon rädda mig snart från internet så att jag kan göra klart min svenskaläxa tills imorgon.

Påvägen hem från västermalm idag kom jag på hur mycket jag saknar den skolan. Det var linjen som gick snett. Idag har jag varit i stan, på hedbergska & till västermalm. Ända sedan jag bytte skola har min vardag sätt så annorlunda ut. Jag kan vrida på den åt vilket håll jag vill, jag får tid över åt mina vänner, skolan blev inte lika tung & ångestfylld & blir mer glad av att kunna göra mer inpulsiva saker under dagen. Jag är en sådan som inte går att stänga inne. Hur jag än gör så kommer jag ha mer att göra än klassen men jag kunde inte hitta en bättre lösning än där jag nu har hamnat. Runt allt det där så har jag tappat min lekfulla sida & blivit så "uptight" & mer seriös. Saknar västermalm endå ibland fast det var ett rent hell. Ibland är det lätt att finna sig i vardagen & ibland är det som att skolan är en rolig barnlek på något konstigt vis. Nya förändringar har blivit som godis för mig.


Tänk helgen börjar imorgon ? Nej jag vill inte ha helg. & grattis till min vackra Maryan som blev 17 år idag! ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu