Hej hjärtan

Har lagat mig själv en liten matlåda till tågresan imorgon. Jag åker från sundsvall 12:30 & byter sedan tåg under dagen i Gävle. Kommer fram i Stockholm någon gång efter 15. Medans jag åker till Stockholm hinner mina kussiner därifrån komma upp hit & när jag väl är hemma så har min storasyster flyttat ut från huset till hennes första lägenhet. & bra var det kanske att jag inte beställde biljett i internet på tåget för ska fokusera på att plugga under resan som attan. På riktigt den här gången, nu när jag har tiden.

uuuf sent måste komma i säng NU.

Stop holding on to what hurts and make room for what feels good.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu