Snö i sundsvall

Godmorgon !

På en natt blev sundsvall en snöhög. Härligt?! Första advent var igår också & köpte lussebullar på julskyltningen med mamma & fick med mig en dunjacka hem. Sedan fikade jag & min pojkvän från hans säng till en film. Julen kommer perfekt när man behöver lite extra kärlek. Men önskar också att jag hade en solbiljett till värmen för att få vila efterråt! Julen måste vara den värsta högtiden för stökiga familjer. Längtar iallafall.

Måndag idag, uff att en ny vecka redan har börjat. Känner mig inte superpigg.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu