Start på veckan

åå herregud imorse när jag klev upp var det som om jag inte hade hunnit somna ordentligt. Jag sov 4 timmar & var ovanligt pigg för det. Kom upp till sju & åkte till skolan 8. Det brukar jag inte hinna göra så om jag har sovit tio timmar. Galet.

Slutar ovanligt tidigt idag tror jag. För min lärare är sjuk & vet inte om gruppen kommer ta insiativ att plugga själv så då kanske jag slutar 13:15. Lyx! Har mycket att göra denna vecka så jag ska ta tillfälle att använda tiden. Ska försöka göra det mesta idag så jag kan sova hos min bf imorgon.

Att göra:
Historia prov, historia uppgifter(snart klar)
psykologi hemprov
ekonomiprov
matte läxa
franska läxa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu