18 OKTOBER

Nu har det regnat ute sen klockan tre när jag slutade skolan idag. Jag älskar lukten ute när det regnar. Skulle jag inte ha massor av plugg så skulle jag funderat över en promenad.

Vi är lediga imorgon från skolan för att alla samhällsprogram har utvecklingssamtal. Alltså alla kurser som inte tillhör samhällsprogrammen är igång som vanligt. Jag har utvecklingssamtal imorgon 10:00, sedan har jag matte C & ekonomi prov 11:30. Det kallar jag inte ledighet !!


Välkommen till min nya blogg ! Kommer tillbaka från spotlife som inte fungerade alls.

Postat av: hercules

sexy mamma ! :D

2011-10-18 @ 22:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu