Filmtips?

Ska hoppa in i duschen, bädda rena lakan & lägga mig i sängen & kolla på en film under täcket. Har ääännttlliiggen köpt en ny kudde också så ska bli riktigt gosigt.


Måndag imorgon. Tar mig igenom veckan & sedan är det höstlov. Min syrra flyttar nästa månad & det är inte så långt kvar till november ju. Rojda sa också till mig att det skulle ha snöat denna veckan? Tiden går fort. Under höstlovet så ska jag se till att komma iväg till Stockholm tror jag. Har ingen aning vad jag ska stanna här & göra. Saknar min moe så mkt & Sveriges big apple♥


kyssar från mig, ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu