Några ord om helgen

Väntar på mamma så ska vi åka till IKEA. Känner mig riktigt ofräsch idag , sov några timmar inatt för låg uppe & pratade med Rojda :) Hur jag än ser ut så har jag iallafall så mkt energi i kroppen ! Sov alltså hos Rojda & vi var ett gäng igår som slutade på soffan framför tv, sovandes i en hög vid ungefär klockan 10 ! hahaha, men känner endå det var mysigt.

Vill komma iväg & köpa en list, en ströskel & en/två billiga hyllor. Ja jag har inte haft någon list eller tröskel sedan jag bytte rum med mamma & pappa .. & börjar störa mig på det något så otroligt. När jag också känner att mitt rum inte känns klart som jag vill ha det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu