Nu blir jag REDHEAD

Känns lite tråkigt såhär på måndag har inget särskilt som jag ska göra idag. Jag var snabbt på stan imorse & köpte hårfärg som jag nu ska pyssla med ! Blir en black cherry ;) Har plugg som jag inte gjorde klart igår också som jag bara MÅSTE MÅSTE bli klar med idag. Är så sur på mig själv som inte gjorde klart det igår. ååååå hade lovat mig själv att första dagen på lovet skulle jag vara fri.

Ska blanda färgen & sätta igång nu! Är nyfiken på resultatet jag har helt slutat färgat mitt hår & har äntligen lyckats få tillbaka min riktiga färg (kanske lite rand/skimrande i topparna) så nu kör jag bara på toning & idag blir det variation med rött! Excited!

Hoppas att resultatet blir något sånthär;



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu