Ingen ork

Imorgon ..

Börjar 8:30 & börjar jobba 17 till halv tio. Jag ska stänga restaurangen imorgon. Känner mig sådär pepp på den långa dagen som väntar. Idrott, 1 prov, slutar fem & det allra värsta är att jag måste upp så tidigt.

Känner lixom att jag inte tog vara på mitt påsklov att slappna av & tänka på mig själv så det går lite ut över mig nu att jag har lite ork & behöver slappna av lite utan stress. Vill göra något riktigt själviskt & lyxigt för mig själv för nu känns det som att saker inte kommer lugna sig förens till sommaren. Ingen underdrift, för på jobb schemat ser det ut som att jag bara får jobba de längsta skoldagarna. Men jobbet är mitt minsta bidrag till stress. De kommande veckorna är det mycket krävande saker för mig i skolan tex också & allt är lite i en berg&dalbana.

Hade nationella prov idag & är lite besviken på min prestation .. Men vad ska man göra, för det så är vi lediga på fredag men för mig vet jag inte om det lönar sig eftersom jag måste ta tag i ekonomi 8-9 på morgonen.


Ligger i sängen & vill inte sova förens jag kan allt till idrottsprovet imorgon. Skulle ha historia prov imorgon också men jag skjuter på det. Kommer inte kunna sova annars heller.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu