Kollar på Erik och Mackan

Hatar verkligen dessa två men tvn står på ändå & i mitt rum finns inte så många kanaler. De pratar om hur en man ska vara.

En man ska vara lugn & ingen clown.

En man ska inte snacka skit om andra.
(Bara småpojkar som gör det tycker jag. Det visar på brist på bra självkänsla.)

En man ska inte skryta (får mig att skryta om honom istället:)

En man ska inte håna.

En man ska kunna ta det han vill ha, berätta och jobba för vad han vill ha. (riktigt sexigt tycker jag)

En man ska visa upp sin tjej och pyssla om henne stolt. (Killar fattar inte hur många avunda blickar de får)

En man ska inte ligga runt. (Killar som säger att de ligger med en tjej fastän de tycker hon är ful & äcklig är lika äckliga själva)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu