Musik i öronen

Hoppas att jag lyckas komma upp till 8 imorgon till skolan. Vill verkligen inte ha skola mer. Har haft ett bra och skönt lov utan skola & det kommer komma upp så mycket nu till veckan så jag vill bara lägga av helt äligt.

Har hunnit med mycket idag. Har jobbat 11- 14, sedan övningskört, varit på stan, hälsat på mina snorungar till kusiner ♥, postat ett paket, fixat mitt schema till nästa vecka & käkat middag hos mina släktingar. Har inte suttit still någon stund idag. Iallafall. . 

Hörlurarna & jag ikväll ♥ Ljuvligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu