TIDEN GÅR LÅNGSAMT

Var hos en älskvärd vän igår kväll. ♥ Vi tog en lång promenad & pratade mycket. Var riktigt skönt för jag hade varit riktigt rastlös under dagen och efter att små tjejerna gick hem med deras mamma så behövde jag frisk luft.

Idag blir det roligt, jag sitter i min syrras lägenhet & väntar på Rojda & hennes pojkvän. Det verkar som att det bara blir vi tre idag/ikväll men det blir mysigt! Vi behöver just nu handla, funderar vad vi ska äta eftersom min systers kylskåp är ganska tomt.

Min syrra ringde nyss & retar mig för att hon & våran kusin var ute på krogen i Stockholm igår. De jävlarna, vilken tur att jag inte följde med för då skulle de inte ha så roligt med krogen inte !


Vi här kanske hyr film tills ikväll. Några tips på skräckisar ?

Kärlek♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu