C. A ♥

Om jag skulle få välja en röst i hela världen att få lyssna på i resten av mitt liv skulle det vara Aguilera. Hon har varit min inspirationskälla sedan jag var liten & jag har alla hennes album, varav jag har 4 album av stripped & tre av albumet back to basic. När hennes turné videor kom ut så hade jag fått en dator så jag kollade på den på nätterna. Om man inte tänker på hur många gånger jag har somnat till hennes musik med mina muffar till hörlurar i öronen slutar alltid med att jag får värk i dem på morgonen. Hennes text går rätt in i hjärtat på mig och har alltid kunnat relatera till hennes låtar. När jag var yngre så kändes det alltid bättre av att lyssna på hennes låtar. Hon är så himla vacker & har varit en kvinnlig förebild på alla vis jag kan komma på. Så himla bra blandning hon har när hon sjunger till sexiga saxofoner & orkestrar klassiskt som hon har mordernare låtar.

Minns när jag & min syster var små & hon sjung beautiful till piano på skolavslutningen i typ 4-5:an & nu hänger hon på en vägg när jag strax fyller arton..

Funderade ju över vilken låt jag gillar bäst som jag kunde lägga upp men



"escape everything thats happen in your day, your week and get filled with your imagination"






Jag dansade faktiskt burlesqe eller commercial dans kallas det som de dansar i hennes burlesque film. Hahha, väldigt flickigt är det älskar det :D


Etta james ♥






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu