CHILL DAG

Matte idag 10:10 sedan hål till klockan 13. Då är det "konsär" i tonhallen till 14 då jag slutar. Imorse när jag vaknade i skönsberg hos min pojkvän så var jag nära att strunta i matten där ett tag när vi drog oss i sängen på morgonen. Men icke ! 

Efter skolan var jag till synoptiken för att få en synkontroll som jag ska skicka till transportstyrelsen. Var på stan till 5 med en vän då jag senare följde med mamma en sväng för att kolla efter skor.

Vad jag kom hem med:Bikinin & den aprikos färgade tröjan kom som present på posten idag & i förrgår!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu