Dagen & resten av eftermiddagen

Tisdag, kortare dag idag än vanligt. Behövde inte åka ända till Västermalm på morgonen för historian var inställd. Skönt med sovmorgon! Började morgonen med film på svenskan, lunch, & gick sedan på stan på ekonomin. Läraren kommer bara till lektionen & sen går hon så ?

En tur på stan där alltså. Sen så hade jag matte C klockan 14 & jobbade klart och ikapp med planeringen.

Kände mig flitig idag. I tid först på morgonen & sedan så går det bra för mig på matten jag följer planeringen som alla andra för en gångs skull & bestämde mig för att skriva ekonomi A prov på fredag & har då dessutom två redovisningar den dagen & efter så har jag möte med min Syo för valen av kurser som kommer nästa termin.

Har varit på mataffären och handlat youghurt & åkte sen hem. Ska plugga lite på ekonomin nu & övriga läxor & senare ska jag städa för min favorit kommer & tillbringar natten med mig. ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu