Ingen toppen vecka

Hej bloggen ! Jag sitter på historian nu och är avslappnad och trött efter ett idrottspass på skridskobanan, haha. Jag längtar tills vi slutar så jag kan få komma hem & koka mackaroner & äta semlor. mmmmmmm är hungrig som fan.

Har varit en jävligt jobbig vecka för mig. Längtar till helgen så jag kan få slappna av så blir det roligare saker till nästa vecka. Jag ska bl a gå på handledar utbildning på körskolan så är det bara att vänta in körkortstillståndet så är det bara att börja köra sedan! Mitt mål är att ta körkort till sommaren n är jag fyller 18.


Å ska slakta(pojkvännens uttryck som jag förövrigt saknar jättemkt) min semla i kylen när jag kommer hem.

pussar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu