Min start på dagen

Godmorgon. Jag har äntligen fått tillbaka min dator sen inlämningen ♥ Ska spara mina dokument på min användare den här gången så de inte riskerar att försvinna som jag var rädd för denna gång. Trodde allt mitt arbete skulle gå till spillo.


Otur denna morgon. Jag kommer trött men klar i tid till skolan idag, 5 minuter sent som max, & hälsar på en klasskamrat som står utanför skolan & röker. Hon hade riktigt stora solglasögon på sig men inbillade mig att det var hon. Tydligen var det inte hon märkte jag när jag fick kalla handen. HAHA ! Tjejerna här på hedbergska är så himla dryga, viktiga & dömmande. De är riktigt stela. De kan vara trevliga men är verkligen INTE öppna. Själv vill jag verkligen inte att folk ska se mig så. Jag vill inte ses som nonchalant & dryg. På det så var min franska inställd för min lärare är sjuk. Har vanligt sånna långa torsdagar så sorger min sovmorgon ! :(

Lång dag idag känner jag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu