Supersnabb helg

ååååå har helt glömt att uppdatera här. Jag var hos pojkvännen igår & kom hem vid 1 idag. Har haft familjebesök sedan dess & bakat semlor !! :)

Har varit en bra men snabb helg. I fredags var Sara & Maryan här. Slutade med att jag & maryan tog en sen nattpromenad & att Sara åkte hem till sig. Lördag, var jag med Rojda på sug-tjej-mässan som vi lämnade tidigt för birsta & kollade runt på kläder. Sen natta jag hos min prins. En helt vanlig helg för mig. Nu sitter jag & kikar på kläder & skor & väskor i sängen då det är det ändå som finns i huvudet just nu men ska snart lägga mig med franskan. Samtidigt vill jag inte sega ihop här i sängen då jag har varit riktig pigg idag. Vill upp & röra på mig innan jag ska sova.

Vad har ni gjort ? ♥

pussar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu