Tattoo

Godmorgon bloggen. Sitter på Historian på västermalm just nu där det idag dök upp typ 5 personer. Idag är det vårmessta så treorna är borta. Min klass ska dit senare klockan 12.

La mig så tidigt igår & ändå så hade jag svårt att kliva upp imorse. Vill vara tillbaka på mitt rum nu & platta & borsta igenom mitt hår & äta något. Kom nämligen väldigt sent imorse men trotts det han jag duscha & så.

När jag fyller arton vill jag också skaffa en tattuering vid axeln såhär. Riktigt fint.

Bilder från miss sweden som du kommer till om du trycker på bilderna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu