UF

Imorse kände jag att det var en del jobbiga lektioner som rullade på under dagen men när jag kommer till skolan så säger Rojda att lektionerna är inställda för det är UF mässa ! Så där har jag varit till klockan 3 idag. Jag fick mina tänder polerade & kollade runt på företag som hade ställt ut stånd & anonenserade om att de behövde arbetskraft och endel ungdomar som ställde ut sina UF -företag.


Hela mässan är mest som en mötes plats då de flesta kommer hit så det var vänner runt alla hörn & vi provade massa saker & snodde med oss buntar av fruktkola från utställningarna & blev spådda av en spå-tant haha.



Hade planer imorgon men nu känner jag att inga utav dessa kommer bli av. Tråkigt men pappa lovade nyss att vi skulle åka till birsta någon dag framöver för att kolla efter en vårjacka & allt som pappi lovar går igenom ! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu