01 Januari 2012

Årets första inlägg. Har varit en väldigt kort dag idag. Idag vaknade jag 3 tror jag i skönsberg hos min pojkvän. Sover som allra bäst med honom ♥  Natten igår var härlig, jag & ett gäng stod på balkongen & kolla på fyrverkerier till champange i kylan när vi väntade in klockslaget.


Eftersom vi vaknade så sent idag så åt jag & a årets första frukost/lunch/middag på närmaste pizzeria som botade huvudvärk & min sega trötta kropp.

Just nu sitter jag & kollar igenom H&Ms SPRING 2012 katalog & kikar emellan på en actionfilm som går på 6:an. Ska strax lägga på en ansiktsmask för att lugna ner min hy som har typ blommat den seanste veckan.. Sen ska jag försöka lägga mig snart & kliva upp tidigare imorgon.

puss♥

Postat av: hercules

kebaaaaaab pizzaaaaaaa :D <3

2012-01-02 @ 06:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu