12 Januari 2012

Sitter i bibloteket nu för min klass har musik som jag inte har. Denna tid är min "taigen-tid". Har sån värk i magen så jag funderar nu på att dra hem från skolan. Men ska vänta ett tag till får se om det håller i sig. Men känner ångest då det har kommit nya regler om att man inte får vara sjuk längre och man vill inte ta bort sina valmöjligheter (studiebidraget dras bort) om man blir ännu sämre en annan gång. Hur ska man veta? Tycker de nya lagarna är sämst. De försvårar allt & vill man skolka får man väl skylla sig själv, gymnasiet är frivilligt & jag tror de flesta har som eget mål att vara närvarande i skolan i den här åldern för att uppfylla sina drömmar & komma in på skolor man önskar. Vissa kanske också har bra andledningar att inte vilja gå till skolan. Jag har själv sänkt min frånvaro till 10 %. Blir jag av med mitt studiebidrag då ? 

..........


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu