En shoppaholics bekännelser & fruksallad

Nu ska jag i sängs. Har haft en över-allt bra helg. Avslutade söndagskvällen nyss med en fruktsallad till filmen en shoppaholics bekännelser. I fredags så var jag med Rojda & på kvällen var jag hos min syster. Lördag var jag ute & letade inredning för att jag är nu igång & gör om i mitt rum. Likadant idag så har jag också handlat lite inredning och varit med min pojkvän. Kanske kan visa bilder på det sedan när det är klart. 

Försöker att inte sura för att skolan börjar imorgon. Man måste peppa extra mycket för saker man inte är så sugen att göra !


Känner igen mig om känslan hon pratar om hahah !! Har förklarat det tydligt en gång för min pojkvän redan & hon beskriver det exakt likadant haha ! .. :o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu