FULA LEKAR

Hej bloggen, idag är en sån dag då jag bara känner att jag vill få saker gjort. Nu sitter jag i skolan på historian och känner mig peppad på den nya uppgiften jag fått & ska göra klart den direkt !!!! Spår som natur lämnat i mig så får jag ångest om jag inte får alla saker gjorda idag.

Idag ska jag äta lunch på västermalm då jag efter denna lektionen har flera timmars "rast". Så jag tror inte att jag pallar gå tillbaka till hedberska sen men vi får se vart humöret tar mig ! Är mer än säker att det kommer ändras när jag får träffa mina vänner.

* Göra klart historia uppgiften & engelska uppgiften
* Gå till IT servicen med datorn
* Iallafall börja på psykologiuppgiften x 2
* Möta upp pappa på eftermiddagen
* En hemlig uppgift !
* Göra klart med mitt egna mål
* Fråga om klubbkvällen på make up store
* Fråga på traffikskolan


Nu sätter jag igång, ha en bra dag ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu