2011/-->

1. Gjorde du något förra året som du aldrig gjort förut?
JA..
2. Höll du några av dina nyårslöften?
hade inga nyårslöften förra året. 
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar förra året?
Nej
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej 
5. Vilka länder besökte du?
Kroatien i 2 veckor.
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
nej inget faktiskt. 
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Hm när jag & min pojkvän blev tillsammans, 3 juni, & när jag kom till min nya klass. Julafton också.
8. Vad var dina största framgångar 2011?
Sen jag nytte skola har det varit mina betyg & mina ambitioner & drömmar.
9. Största misstaget?
Att jag stannade för länge på natur. 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Hmm, kärleksfeber kanske. 
11. Bästa köpet?
Jag gör inga bästa årsköp, gör bästa veckans köp :D
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Det nya för mig - kläder ! 
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag fick sluta på natur !
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Rihannas, Beyonces & Drakes nya album . 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Svår fråga, måste säga gladare för alla positiva förändringar jag gjort. 
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Inget särskillt. Fattat bra beslut snabbare än vad jag gjorde. 
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Brytt mig om mindre om värdelösa människor. Och varit lite mer stark de första månaderna i början av året. 
18. Hur tillbringade du julen?
Med hela min mammas släkt. Allihopa. Träffade dessutom alla från pappas släkt fast jag var inte med dem under hela julen. Utan vi åkte dit där de befann sig så vi skulle få träffa dem. 
19. Favoritprogram på TV?
Jag kollar väldrigt lite på tv.
20. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hata är ett stakt ord. men ja. 
21. Bästa boken du läste år 2011?
Bara skolböcker jag läst .. :(
22. Största musikaliska upptäckten?
ingen.
23. Något du önskade dig och fick?
jaa massor faktiskt.
24. Något du önskade dig men inte fick? 
jobb.
25. Årets bästa film?
ingen särskild. 
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Jag var på en uteservering i Kroatien & drack vin & åt äcklig efterrätt( :( ) med min syster.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja ta bättre beslut fortare, tro mer på mig själv
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Är riktigt stolt på den här fronten, hihi, har slutat att spendera mina pengar på smink & har omvandlat min garderob. Har inte bytt stil på något sätt, har bara börjat handlat generöst med kläder. 
29. Vad fick dig att må bra?
Att jag har ställt upp för mig själv & förändrat saker jag inte tycker om. 
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Har mognat ifrån sånt ;)
31. Vem saknade du?
Ingen. 
32. De bästa nya människorna du träffade?
Flertal ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu