oy oy

Har inge humör för att skriva här nu. Jag har haft en bra dag idag, men med otur haha. Ja, ni kan faktiskt se det på tv ikväll. Jag är med på tv när jag är riktigt sur och irreterad. Mmmm .... vet ni vad jag ville göra ? Fula saker med den reporten & kamera killen.

Det var annars strålande väder & studenterna var överallt i stan. Jag & madde var & kollade på dem, sen åkte vi hem till mig & käkade köttbullar & hon sov hahahah :)) Jag fixade, städade medans. Sedan missade jag precis när studenterna gick ut på trappan för jag blev inne i mitt jobb. Men det gjorde inte så mycket. Har bara andra tankar i huvet.

Kärlek ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu