Djupare album av Sean



Har Sean Paul blivit kär ? I hans senaste album låter det som han lämnat hans (uno, dos, tres..) flickvänner. Han sjunger kärlekstexter & inte skaka rumpa! Gillar hans gamla beat ändå, samt hans nya album är riktigt bra också.

Lyssnade mer på Sean när jag var yngre så jag har många minnen & känslor som dyker upp ibland när jag lyssnar på honom. Aragarra mi mano är min absoluta lugna favorit. Men det är så mkt känslor i den låten att jag inte kan lyssna på den längre.

Återkommer med favoriter på hans nya album. ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu