Eftermiddag med familjen

Hemkommen från middag med min familj hos min mormor. Mina släktingar från Stockholm har varit här på besök denna vecka. Min mormor hade gjort, för-, varm- & efterrät åt oss ! Riktigt mysigt.

Ovanligt för våran familj, men kamal & karin hade med sig familje filmer på mig , min syster & min kusin. Saknar mina kussiner riktigt mkt ♥ Gud vad små vi var. 

Får lite ångest bara. Har varit en fylld vecka & nu återstår att göra en redovisning till svenskan tills imorgonbitti innan jag lägger mig. Ska redovisa ensam imorgon 2 gånger för klassen & jag har inte förberett den ena. För min gruppmedlem är nog troligtvis sjuk imorgon & den andra redovisningen är inviduell. Men hoppas att jag fixar det här nu ikväll så att jag inte sumpar det imorgon.

Så jag säger godnatt ♥

Jag nio år i spanien.
13-14 år. 
På min 17 års dag förra sommaren i Kroatien.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu