Känns som det var längesen jag var i skolan

Hej på er ! Känns riktigt konstigt att vara tillbaka i skolan idag. Jag har franska nu och veckan har precis börjat. Ska sätta mig med läxor i eftermiddag, är inte nöjd förns jag ligger lite före i alla ämnen. Det händer inte så mkt i skolan nu, så måste passa på. Fast som sagt så har veckan nyss börjat så jag vet inte vilka nya avsnitt som kommer. Matte C prov vet jag attt jag har om en vecka iallfall. Det har inte klassen så det brukar oftast krocka med andra ämnen. Men vi får se. Måste börja på det idag ! Ser på min skolmejl att min gamla klass fortfarande ligger in prov & sådant i min kalender. De ska ha matte D prov nästa vecka. Jag slipper det iallafall.. 

Lovet har varit bra. Längtar till nästa redan då jag ska till Stockholm. .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu