Lov snart

Alltså fan.. Sitter & kollar på efter tio på tv4 & är hemma ifrån skolan idag. Hade knivont i magen igår & morgonen började med att jag försov mig fast jag sov igår klockan 11. Min kropp känns helt slut..

Känner ändå att det är dåligt av mig, får ångest, eftersom sportlovet börjar imorgon. För mig är det inte ledighet om jag redan är hemma när det är skola.


Träningsvärken jag haft dessa dagar i magen efter måndagens träning kommer komma tillbaka under lovet då jag tänkte fokusera på att bli klar med det jag har i skola, träna lite & ÖVNINGSKÖRA (!!!). Om 4 månader ska jag ta mitt körkort. & till påsklovet så åker jag till Stockholm ! 




Postat av: hercules

sööt <3

2012-03-01 @ 22:00:08
Postat av: anna

<3 <3

2012-03-01 @ 23:05:40
URL: http://elfvenanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu