Lovet startar nu

Jag har precis nyss redovisat två redovisningar aldelles själv(gruppen är sjuk och den ena uppgiften var ividuellt) under 5-10 minuter inför tio-elva klassmedlemmar ! Så stolt jag är !!!!! Ska stryka dessa från min skollista hehe.

Engelska grupparbete redovisning check
Engelska prov betyg VG check (lite besviken där ändå för jag pluggade inget så jag hade haft chans till högre om jag gjort det jag skulle)
Svenska facklitteratur redovisning check
Lämna in Ekonomi B uppgift check
Prata med Janne om prov check
Ansökt om några jobb & kopiera ut CV check
MVG PÅ MIN GEOGRAFIPLANSCH CKECK (har nu en chans på MVG i slutbetyg(!!!!!!!!):)


Så nu har jag slutat & sitter i bilban stolt, men med hungrig mage och väntar på att jag ska ha möte med syon kl 13:00 ... Men det gör inget för jag är så nöjd med veckans prestation. Det är bara historian som jag skulle vilja bocka av. Men det spelar ingen roll hur mycket man gör om man inte är nöjd! Redovisningarna var verkligen värd natten igår. :)

kyssar ♥

Postat av: Maryan

AAhh vad duktig du är Anna seriööst, fett stolt mami är haha (maryan) <3 <3 vi måste hitta på ngt till lovet.



PS: älska din nya design (Y) <

2012-03-03 @ 16:33:17
Postat av: Natashie

Duktig du e gummsi! Blir så gald när det går bra i skolan för dig! :)<3

xx

2012-03-04 @ 05:27:02
Postat av: anna

Tasha : ååå tack gumman min. natasha kom hem !!!!!! <3



Maryan : Hihihi, naaaaw snäll du är min choklad pralin <3 Absolut ! Träning imorgon ?



Degignen har inte jag gjort den är kopierad, hih.

2012-03-04 @ 21:09:26
URL: http://elfvenanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu