11 MARS 2012

Har varit hos min prins idag. Han är verkligen världens bästa. Imorse när vi var uppe var han så himla fin & gullig lixom hela kvällen igår. ♥

Sedan har jag övningskört. Jag är så himla noga med att få mitt körkort till sommaren är igång. Älskar att köra & åka bil tycker det är roligt så det ska jag väl klara. Om jag får säga det själv så tycker jag att jag är ganska duktig själv. :)

Ska kolla igenom elevhandboken lite ikväll & borde ju sätta igång med läxor som jag inte alls kollat på detta lov så är lite besviken på det då men har verkligen ingen lust att hämta böckerna från hyllan. Imorgon är det skola så jag vill få igång farten med läxor igen.

Hoppas ni studenter haft ett trevligt lov. ♥ Imorgon börjar skolan igen !

Postat av: hercules

<3

2012-03-12 @ 00:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu