Veckan & dagens planer

Himla jobbig denna vecka.

Måndag: Ledig, endast en lektion på morgonen.
Tisdag: Övningskörde, åt ute, var med en vän, köpte presenter till pojkvännen.
Onsdag: Intervjuer * 2 / ledig !
Torsdag: I stan 8 & gjorde en grej, sedan skola 8:30 (redovisning etc), gym, lång hål & tröttsam eftermiddag.

Idag ! : Skola 9, en timmes hål sedan lektion i ca 20 minuter. Sitter nu i biblan på rojdas dator & min syrra ska strax ner till stan med mig på en fika. Sedan ska jag klippa mig. Och Ikväll är jag ensam i hennes lägenhet så jag tror att mina tjejkompisar kanske kommer över då så det inte känns alltför ensamt. Kommer vara där från 16.


Ha en trevlig helg ni alla, pussar ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu