Tråkigt

Bestämde mig för att vara hemma idag från skolan för jag mådde riktigt dåligt igår. Jag började halv nio imorse, men jag kunde inte sova igår & sov 4 timmar på dagen efter skolan. Jag var verkligen helt död i kroppen. Jag tror det var ganska längesen jag var sjuk såhär på riktigt ! Snorig näsa är det ända som brukar drabba mig.


Hoppas dock inte att jag blir inne i helgen. Jag känner mig beundransvärt bättre idag än vad jag var igår, & jag försökte ändå passa på att göra viktiga saker ändå. Jag var i skolan (......) , & skulle lämna en idrottsuppgift men ingen verka vara där (..? ), & sedan var jag på möte. Imorgon eftermiddag ska jag jobba, likaså på söndag, & på dagen imorgon ska jag äta lunch med min syster.


Ufff, tråkigt i regnigt väder när man är rastlös. Ska lägga mig med Damernas. pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu