Värme spolar

Känner mig inge pigg alltså, är hes, igen-täppt & har haft huvudvärk & ont i halsen och öron. Kommer nog vara sängliggande till helgen. Förskyldningen har jag kännt av hela veckan men trodde att det skulle gå över by now.

Min vecka:
måndag: Franska prov, geografiredovisning
tisdags: historia prov
onsdag: nationella prov
torsd: franska läxförhör/redovisning, möte
fredag: lediga?, jobb


Mina paket piggar upp mig som vanlig haha ♥ Denna pryl blir en utmaning. Jag kan inte ens locka håret fint & min nya superbraiga hårtork fuckar upp min styling också. Mmm har varit lite nervös över denna faktiskt.
Hade önskat prova ikväll men orkar verkligen inte.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu