Kenza 9

Jag har varit magsjuk föör länge, var inlåst här hemma onsdag, torsdag och fredag och har varit så sjuk och trött ! Skönt iaf att jag fick lite tid i helgen att hitta på något innan det är dags för skolan igen. Har varit hos min bby och tagit mig en shoppingrunda i birsta. Som en vanlig helg kanske? Trotts det har det varit så roligt och skönt att bara få göra något efter dagars liggande i sängen. Men imorgon börjar skolan igen så får väl se om jag får äta upp det!

 

Handlar så jävla mycket när jag är hemma och har tråkigt. Köpte skinnjackan Kenzas 9 och fick den för ett jävligt bra pris så jag kunde inte låta bli. Älskar hennes grejer. Köpte den i två storlekar för att vara säker på passformen när jag får hem den på posten. Har alltid velat ha hennes jacka Kenza 10 men får väl köpa den senare när jag är rik. Älskar pälskragen ♥ Men hoppas ändå att man kan "knäppa" bort den så att man kan ha den klassiskt också till sommaren. 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu